2006-08-27

Látni kéne...

Az előbb olvastam.
Olvastam,és valahol belül megdöbbentem mert rájöttem, 
vannak még emberek, akik LÁTNAK.
Így, nagy betűvel.
Látni azok képesek, akik nem csak nézni szeretnének, akik belegondolnak a dolgokba és nem a néma elfogadás és beletörődés 
egyszerűségét választják, hanem a felismerés,
a megérteni akarás rögös útján próbálnak végigmenni.
Ők teszik föl a kérdést: Miért? Válasz persze többnyire nem érkezik, tehát egyetlen feladat marad: Elindulni a rögös úton, tágra nyitni a szemünket, és akkor talán elérjük a célt.
Ha megtaláljuk a választ a süket fülekre találó kérdésre, akkor elmondhatjuk, hogy látunk.
Persze együgyüség lenne azt állítani, hogy tetszeni fog a dolog, de előfordulhat,
hogy a valósággal találjuk szembe magunkat.
Fáj? De legalább nem illúzió, ez a valóság, nem kell áltatnod magad, felébredhetsz, körülnézhetsz. Tied a döntés, merre tovább?
Mindaddig, míg vannak, akik ezt az utat választják, addig talán nincs veszve minden...
Jöjjetek a valóságba, LÁSSATOK!

1 Comments:

Blogger Gr4ss blog said...

Szerintem nem kéne annyit nézni a PAX csatornát :) Mit olvastál, hogy ez ennyire kiugrott?

08:57  

Megjegyzés küldése

<< Home