2006-09-07

Reggel, napkelte, erdő...


...GOMBA!
Ma megint az erdőben talált a felkelő nap. Elindultunk, hogy bejárjuk megint az ismerős helyeket, a "Lavór utat", a "Fenyves sort", és hogy felmérjük a múltkori eső, majd a rá érkező jótékony meleg áldásos erdei hatását.
Láttátok már a napkeltét erdőben? A fény átszűrődik az ágak között és csíkokat rajzol a korareggeli párás levegőbe.
Időnként meg-megálltam, és ahelyett hogy lefelé fordítottam volna vizslató tekintetem, csak álltam, hallgattam a csendet, néztem a fény játékát, és mélyen beszívtam az erdő illatát.
Aztán persze tovább haladtam és arra is koncentráltam, amiért jöttünk.
Megszedtük az adagot, de én mégis az élménynek örültem igazán, hogy kiszakadhattam végre picit a városi nyüzsgésből, és ott lehettem az erdőben... reggel.

1 Comments:

Blogger Gr4ss blog said...

Legalább egy képet csinálhattál vólna róla.

07:22  

Megjegyzés küldése

<< Home