2006-09-27

Spadla z oblakov


Ajjaj,nosztalgia!
Emlékszik valaki erre a kislányra?
Ha a 25 év alatti korosztályt megkérdezzük, akkor 99,999%-uk válasza egyértelmű nem. Nekem egy kedves régi emlék.
Nem tudom, mai szemmel hogy nézném meg újra a sorozatot, de talán rövidesen kiderül.
Akkoriban (a sorozat 1978-as, tehát lehettem max 3-5 éves, amikor itt ment) rajongtam érte.
Szóval a név: Majka
Nem, nem az a csácsumicsás hülyegyerek, akinek marhaságait a jómagyar
ember még Tunéziában is megtanította a helyieknek!
(Szegények, ha tudnák, milyen marhaságot beszélnek...)
AZ EREDETI.
"Spadla z oblakov", ez volt a 13 részes sorozat eredeti címe (special thanks to Csehszlovákia), és egy kislányról szólt, aki az űrből érkezett hozzánk, itt pedig rendesen elkeveredett.

Szóval most ismét előkerült nálam a múlt homályából előlépve, hála az Internetnek.
Remélem, nem vagyok egyedül, aki emlékszik még.

2 Comments:

Blogger Gr4ss blog said...

Hajaj, jobb öve volt mint Batman-nek, valamint a NASA jelenthet az ürhajóépítő csávóknak. De a Csehszlovák sci-fi filmtermelés alapba jó volt, technika nélkül inkább a történetre mentek. Lásd: Látogatók (valamint a folytatása, az nem jut eszembe címileg, de ott valami virágokat szagoltak a fa tetejére költözve) és az Uraim, megöltem Einsteint. (Meg amiről még nem is tudunk).

07:30  
Anonymous Névtelen said...

persze hogy emlékszem, nekem tetszett, megnézném mégegyszer:)

17:51  

Megjegyzés küldése

<< Home