2006-11-09

Ingyen most, fizess később!


Úgy látszik, Interneten is be kellene vezetni a reklámokból jól ismert apróbetűs részt.
Ja, a monitor jobb felbontású mint a TV, itt el lehetne olvasni. Igen, ha lett volna, akkor nem dőlök be ennek sem.
Voltam oly kíváncsi, és szerettem volna tudni, hogy az oldalaimat mely országokból látogatják, ezért letöltöttem a NeoWORX NeoCounter nevű okosságát. Ez eddig semmi baj, mert ugyebár létezik az ingyenes változat, ami kevesebbet tud a "Premium version"-nál, de semmi baj, nekem épp elég. Regisztrálás, letöltés, pár sor a tempelate-be, és kész is. Írják, hogy 14 napos próba után dönthetek, hogy megtartom ezt az ingyenes változatot, vagy befizetek a premiumra. De arról még apró betű sem szól, hogy AZ INGYENES VÁLTOZAT 14 NAP UTÁN LEBUTUL, és igyazából használhatatlanná, céltalanná válik... Csak annyit mutat(ott), hogy mely országból van épp valaki vonalban, honnan nézik épp az oldalt. Se színbeállítás, se semmi. Ja, megvehetem a premium változatot, mert abban még ez is van, meg az is. Aztán majd egyszercsak azt is leveszik.
Kösz szépen, de ezennel eltávolítom, mert ez így nekem semmit nem ér, meg nem is tartom egyenes dolognak.

Ennyit arról, hogy egy jó ötletet hogy lehet eltolni...

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ja, erre mondják hogy olcsó húsnak híg a leve:)

22:35  
Blogger Gr4ss blog said...

Az apróbetűk után kezdődik az élet Öcsém!

07:32  
Anonymous Névtelen said...

Ilyen szemét a világ!!!
Sajnos!

17:54  

Megjegyzés küldése

<< Home