2006-11-02

Szívjuk égő növények füstjét!


Ehh, emberek...
Épp hazafelé készülődtem melóból, előre örültem a friss levegőnek,
de egy valamiről megint megfeledkeztem. A buszmegállóról.
Dohányzol? Hát, szégyen. Ja, meg is sértődhetsz!
Dohányzási kultúra? Magyarországon?

Tudni akarod, hogy merről fúj a szél?
Nem kell mást tenned, csak kiállni valahova és várni egy dohányzó emberre.
Ő 110%, hogy szélirányba fog állni, rögtön tudni fogod, hogy arról fúj a szél, mert a füstöt a lenge esti szellő épp a képedbe fogja sodorni. Ez ösztönszerű, soha nem téved, soha nem áll az illető széllel szemben. Talán meg akarja osztani az élményt mással is...
Valaki magyarázza már el végre, hogy mi a jó abban, ha égő növény füstjét szívod?
Büdös, káros az egészségre, ráadásul drága is. Valami pozitívum?

Ma 10 perc alatt elszívtam körülbelül 3 szál cigarettát (mind más fajta, de mind büdös), és 2l gázolaj füstjét. Nem láttam benne semmi jót.

Friss levegő...

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home