2007-01-21

Kirill


A mai napig vártam, de most már felteszem a kérdést, hogy hova lett az a vihar,
amivel kapcsolatban a Kataszrtófavédelem volt olyan szíves és bejelentette a világvégét? Csak mert én nem láttam(azaz igen, az Eumetsatnál igen). Azt a szelet meg amit igen, azt az "erős szél" kategóriába sorolnám. Igaz ugyan, hogy ez a bizonyos Kirill nevű vihar (mi a francért kell elnevezni mindent az embereknek) az Atlanti-óceán parján rendes pusztítást végzett, de vajon miért gondolta a Meteorológiai szolgálat, hogy az a szerencsétlen szél átrohan az Alpokon és erejéből 1000km után se veszítve itt is elfúj mindent? Miért kellett riogatni az embereket világvége-jövendölésekkel? Augusztus 20. után inkább mindig farkast kiáltanak, és ezzel mossák is kezeiket? (Ha lett is valami, én szóltam...)
A sok szerencsétlen meg minden komolyan vesz ami nagyokat puffogtatva jön elő a médiából, és tényleg félni kezd.

Nem kéne először megvizsgálni, hogy farkast látunk-e mielőtt kiabálunk?
Olyat meg ne is halljak most, hogy mit jósolnak nyárra... Kutyaütők.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home