2007-02-05

Máshol

Van úgy, hogy az ember máshova vágyik. Érezted már? Itt  ülök a székemben, hallgatom a Client Radio (Rex the dog instrumental) című számát, és előjön belőlem az érzés, amit mindig úgy írok le, hogy "Annyi helyen lehetnék, annyi mindent csinálnék, csak ne itt és ne ezt!" Pedig ezt csinálom. Írok egy postot, de közben itt se vagyok. Valahol valaki találkozni szeretne a másikkal. Valahol valaki épp alszik. Álmodik? Talán. Remélem. És remélem, hogy álmában is boldog és amikor felébred sokat mosolyog. Mert én így szeretem. Ilyennek, amilyen. És valahol valaki épp rá gondol.
Hogy ez a szám hogy jött ide? Tiszta véletlen. Olvastam itt és olvastam ott, mire ideértem épp ez indult el.

"There's no music on my radio..." Most nem éneklik, de én tudom.
Nem baj, szeretem.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home