2007-02-24

Sportnap+ócskavas


"Egy kicsi mozgás mindenkinek kell..." - tartja a jól ismert bevezető.
Hát, abban ma nem volt hiány, kivettem részem az "Üveggyári sportnap"ból. Reggel alig bírtam felkelni, a hátam közepére kívántam az egészet, de ha már külön felkérés érkezett (meghívtak)...
Céges összeröffenés, szendvicses- üdítős hejehuja, teremfoci és kötélhúzás. Kb. 3 éve nem fociztam ennyit mint ma, persze csak fokozatosan, jóból is megárt a sok. Ezesetben épp a kötélhúzás ártott meg, egy körmöm meg a tenyerem bőre bánta.
Nade sebaj, tényleg jó volt picit megmozgatni öreg csontjaimat...

Más...

Ma megint kaptam egy ócskavas számítógépet, hogy "ugyanmárnézzemmeg"...
Ismét előjött a kérdés: Miért kell számítógép olyan embernek, aki semmit nem tud róla?

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home