2007-03-06

"...mint a baba valaga..."


A mai nap befektettem némi pénzt és lecseréltem a borotvámat. Gondoltam, haladni kell a korral, ezért (szokásommal ellentétben) a legújabb modellt vettem meg, így lettem egy Gillette Fusion boldog tulajdonosa. Nem, nem elemes, annak semmi értelmét nem látom. Szóval az alap.
Lássuk, hogy mit is használok most:
A kinézete megragadó, bár kissé csicsás benyomást kelt. A súlya kissé nehéznek tűnik, mert tömör fém az egész némi gumi bevonattal. Színösszeállítása személy szerint az idei Formula 1 Renault színekre emlékeztet, ami nem baj, a kék és a narancs megfér egymás mellett.
Ami a felépítését illeti szerintem a Gillette kicsit eltúlozza már a pengeszám növelését. 5 penge nem tudom, hogy miért jó, hogy mennyiben felelős a borotva hatásfokáért. Az biztos, hogy ennél jobb csak akkor lenne már, ha egy lehúzásra produkálná a végeredményt. Szóval a dolog továbbfejlesztve az elődöt a 3 után mindjárt 5+1 pengével dicsekedhet. (a 4 kimaradt valamiért)
A +1 penge a "hátlapon" foglal helyet, megkönnyítve a nehezen hozzáférhető helyek szőrmentesítését, valamint a trimmelést. Hasznos.

Mindent összevetve 10 pontból 9-et adok.

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home