2007-04-25

Jóvan,gyerekek...


Csak egy dolog jut eszembe: "Olcsó játék hülyegyerekeknek."
Az előbb olvastam a legújabb csodáról, ami olyan hasznos, hogy nem is tudom hogy élhettem nélküle eddig. Ez a csoda pedig a "Phonespinner"-nek nevezett iparművészeit remek. A dolog lényege egy a mobcsi hátuljára ragasztható gyűrű, aztán lehet pörgetni-forgatni szerencsétlent. Belegondolok, hogy ha az N-Gage-em hátuljára tennék egy ilyet, akkor szerintem 98%, hogy az első kör megtétele után a telefon súlyából adódóan a ragasztás leválása következtében érintő irányában röpülne el, majd óriási csattanással menne millió darabra.
Másrészről nem kéne lemaradni az új kommunikációs forma születéséről: "A különböző mozgásformák különböző szaknevekkel rendelkeznek, valamint a mozgások lehetővé teszik a non verbális kommunikációt. Úgy mint pl. a FLIP-FLOP nevezetű fogás jelentése: igen, a COBRA jelentése: nem, a bemutató filmeknél ezt megtalálod." (forrás: http://www.phonespinner.com/hun/index.php)
Jó is, hogy ezt megtaláltam, mert esetleg ha ilyennel találkozom, akkor nem értettem volna meg hogy a kérdésemre a bunkója megpörgetve a telefonját milyen választ adott. Nekem még mindig egyszerűbb kinyögni egy igent, vagy egy nemet, mint előkotorni a mobcsit, és megpörgetni.

Ha sznob akarsz lenni, akkor kötelező darab!

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home