2007-06-22

Grand Prix 4 2007


Emlékszem, anno (2002) mekkora szám volt Geoff Crammond Grand Prix 4 c. játéka.
Szép volt, "valósághű", nem gondoltuk, hogy lehet szebb/jobb is. Aztán jöttek a rajongók által készített modok, én meg csak töltöttem és töltöttem őket, válogattam az anyagokat és rengeteg munkát nem sajnálva megalkottam a saját változatomat. Közben sokan áttértek az EA féle F1 sorozatra, de én maradtam, nem tetszett az annyira nekem, mint a Gp4.
És ma végre minden egyszerűbbé vált, feltettem a 2007-es modot (elérhető itt), így most akár Hamiltonnal is körözgethetek Kínában.
Újabb egy évvel tovább játszhatom a számomra egyedüliként megmaradt játékot (mással már nem nagyon játszom)
Thanks!

Címkék: , ,

2 Comments:

Blogger Gr4ss blog said...

Azért ez még mindig jó gáma...

22:05  
Anonymous Névtelen said...

Szia!
Nem tudnád nekem lépésről lépésre leírni ,hogy hogyan kell feltelepíteni ,mert szerintem is nagyon jó game ,csak egy kis frissítés nem ártana neki.
Találtam hozzá 2007-es modot : "2007 Season Package by Jcaranti" csak most mit kell tennem vele?
help plz!

15:25  

Megjegyzés küldése

<< Home