2007-10-05

Az ígéret szép szó - Emberség

Mint arról beszámoltam, múlt hónap elején visszakaptam a régi állásomat. Négy napig dolgozom délután, délelőtt, valamint éjszaka (köztük szünet persze). Ez mind szép és jó, csakhogy az "A" műszakba kerültem, míg apám a "C"-ben van. Ez azt jelenti, hogy szinte sosem vagyunk egy időben otthon. Namármost én megkértem a "C" műszakos kollégámat, hogy cseréljen már velem műszakot, hogy hadd járjunk egyszerre. Ebbe ő minden további nélkül beleegyezett, amit máig köszönök neki. A főnökömet tájékoztattam a szándékomról, és ő azt mondta, hogy térjünk vissza a témára amikor aktuálissá válik.
Na, ez a téma most vasárnap lett (volna) aktuális, ezért ma próbáltam megmondani ezt a főnök úrnak, hogy mindent megszerveztem a zökkenőmentes átálláshoz. Ő tegnap kiosztotta az év hátralevő részére a szabadságokat (nem mintha bárki nagyon el akart volna menni), ezért mondanivalómat elő se hagyta vezetni, mondván, hogy ez akkor borítaná az egész rendszert. Naja, akkor újra kéne számolnia pár dolgot, és emberségesnek tűnne az egész. Szóval jelenlegi állás szerint jan. 1-ig ne is álmodjak olyanról, hogy apámmal egy időben dolgozhassak, és itthon lehessek amikor ő is itthon van...

KÖSZÖNÖM!

Címkék: ,

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Az ilyen "emberek" családja nincs hasonló helyzetben és így fel sem tudja fogni, hogy mit jelent a másiknak!!
Remélem egyszer hasonló "emberséges" eljárásben részesül ő is!

14:15  

Megjegyzés küldése

<< Home