2007-12-22

Szerencse?

Tegnap elmentem a cég évzáró vacsorájára. Az ennivaló minősége idén nem hagyott kívánnivalót maga után, a mennyisége lehetett volna kicsit több. Szokás szerint vettem tombolát is, 10db úgy gondoltam elég is lesz. Arra azért semmiképpen nem számítottam, hogy a 10-ből 6-ot meg is nyerek, abból is 2-t magamnak húzok ki (mert ugye mindig a nyertes húzza a következőt). Tamás barátom nézegette a kihúzott számokat amíg nem voltam az asztalunknál, ő kiabált ki olyankor, hogy "Hozd azt is!" :D
Szóval idén nyertem a tavaly anyámék által nyert második kenyérpirító mellé mégegyet, egy botmixert (amivel már Tomi is riogatott a húzások előtt), egy porszívót, egy szalvétatartót, egy doboz édességet és egy üveg bort.
Szerintem a következő egy évben ezt fogom majd hallgatni, hogy magamnak húzom a tombolát.:)
Egyetlen negatívum (de az nagyon) az egyik ismerős testvére volt, ki a túl sok szesz miatt (meg szerintem amúgyse) bírt magával. Őt ki lehetett volna hagyni...

Képek később...

Címkék: ,

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home