2008-01-04

Dakar 2008 - húzva


Ma megtörtént az, ami eddig még soha.
Taszken harcosok meghiúsították a világ egyik legnagyobb horderejű sporteseményét, az A.S.O. úgy döntött, hogy az idei Lisszabon- Dakar Rallyt biztonsági okokból törli. Évről évre rebesgették, hogy Mauritániában nem biztonságos áthaladni a versenyzőknek, mert terrorveszély így, meg úgy. Ráadásul múlt hónap 24-én meg is gyilkoltak ott pár franciát. Én azt mondom, hogy a biztonság a legfontosabb (ez áll a hivatalos közleményben is). De azért talán nem az utolsó pillanatban kellett volna ezt a döntést meghozni. A hosszú felkészülés, a sok- sok ráfordított pénz most mind kútbaesett, mi meg megint meg lettünk rövidítve az Al-Qaeda szálakat sejtető buckalakók miatt.
Ha nem kell nekik, hogy a világ egyik legnagyobb sportrendezvényén részt vehessenek, akkor nem kell odadörgölni nekik. Tervezzenek új útvonalat... Én biztos örülnék, ha kis városunkon át zúgnának keresztül a masinák. De ez megint csak én vagyok. A napokban látott napvilágot a hír, hogy 2010-ben Budapestről indul az egész show. Remélem, hogy lesz még akkor és így is lesz, akkor megyek és megnézem.

Lényeg a lényeg: Nagy kár a 2008-as Dakar Rallyért! Talán majd 2009-ben...

Címkék: ,

1 Comments:

Blogger Gr4ss blog said...

Bezzeg a Budapest-Bamaco lesz*rja, hogy Mauritániában lövöldöznek a buckalakók.

11:12  

Megjegyzés küldése

<< Home