2008-02-23

Kössz...


Tegnap Zoli haverommal és kedvesével kirándultunk egyet az újudvari TV torony környékén az erdőben. Vittük a kutyáikat is, hadd futkározzák ki magukat. Az időjárás kifogástalan volt és mivel szeretek a természetben mászkálni ezért örültem, hogy végre alkalmam van friss levegőt szívni messze minden emberi zajtól.
Este a szokásos "Bajnokok ligája", foci haverokkal 18:00-19:00
Aztán este meló, kellően elfáradva de jóllakva, szóval nem is vittem kaját.
A csúcsok csúcsa meg megint reggel jött, amikor szépen várom a váltást, de csak nem jön. Egyik kolléga szabadnapot vett ki, a helyettese meg egyszerűen nem jött (ja, biztos megint beteg). Aha, csak az a baj, hogy nem először fordul az ilyesmi elő. Telefont nem veszi föl, szóval ma is 10-ig voltam. Kicsit dühítő már ez az egész, hogy minden bejelentés nélkül 12 órákat kell dolgoznom kaja nélkül, meg a másik kollégának is én telefonáljak, hogy 10-re jöjjön, mert megint nem érdeklünk senkit (kedves főnökömet se tudtam felébreszteni, mert kikapcsolta a telefonját).

Van egy olyan gyanúm, hogy ma is 22-től holnap 10-ig leszek... Enni biztos viszek...

Címkék: , , ,

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home