2008-02-25

Kurvaélet!

Már megint én lettem az első számú közellenség a családban, mert megint segíteni akartam valakinek.
Zoli haverom beleszeretett egy tőrkésbe, amit mindenáron meg szeretett volna szerezni és engem kért meg, hogy segítsek neki ebben. A cég oldala fejlesztés alatt van jelenleg is, ezért emailben kellett érdeklődnöm az ár után. Közben én is kinéztem magamnak egy másik kést, de aztán úgy döntöttem, hogy jelenleg (lehet hogy később se) nincs rá szükségem, szóval a megrendelő emailben ki is emeltem, hogy CSAK AZ EGYIK késről van szó. Haver egész héten rágta a fülem, hogy mi van már, mikor jön már meg, mert alig várja.
Hát ma megjött. MINDKÉT kés. Én meg megkaptam megint a "mindenre elszórod a pénzt!". Mintha nem emeltem volna ki, hogy csak az egyiket kérem, a másikat egy későbbi időpontban...

Most kezdhetem szépen az utánajárást, hogy visszakapjam a számomra fölösleges árát.

Címkék: , ,

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home