2008-02-17

Mit eszik a felső tízezer?


Hát csak remélhetem, hogy ezt és ennyit.
Tegnap szerencsém volt Tamás kollégám (és felesége, Évi) jóvoltából részt venni a Farkas Ferenc Zene- és Aranymetszés Művészeti Iskola 2008-as Bohémbál című rendezvényén.
A menü:

Pisztáciás kacsamájhab zöldsalátával és pirítóssal (kb. egy evőkanálnyi májhab két keksznyi méretű vékony pirítóssal valamiféle kákics-szerű salátának nevezett izével)

Malacpaprikás (nem próbáltam, ilyet ehetek itthon is)

Parajos fogastekercs Palócosan (hogy fogas volt-e nem tudom, de finom volt. Bár zöldbabos étel és a zöldbabot nem szeretem. Lényeg, hogy tényleg finom volt.)

Magyaróvári rántott csirkemellfilé sonkás-gombás-sajtos raguval töltve (Gombát nem láttam benne, az egész egy csirkéből készült Cordon bleu-szerű valami, de szintén finom volt.)

Szalonnás-zölfűszeres rakott rizs (nem ismertem föl. Volt ugyan rizs, de szerintem programváltozás volt, mert számomra a leírás szerint nem így kellett volna kinéznie. Azért jó volt ami volt.)

Hagymás tört burgonya (No.1)

Kevert saláták és vecsési savanyúságok (értsd: a mező összes csekmete a kákicstól a fokföldi ibolyalevélig lekaszálva nyakonöntve balzsamecettel. Helyette inkább savanyú erőspaprika, ami kifogástalan volt, 5+)

Rákóczi túrós (egy picike törékeny sütemény)

Nem, nem akarok bunkónak tűnni, az étel összeségében tényleg finom volt, de jóllakásról szó se lehetett, személy szerint egy nagy 18-ast a Robinsonból többre értékelek. Szóval ezt eszik a dőzsölők.
Amúgy a rendezvény tényleg jó volt tényleg színvonalas műsorral, jó zenével és drágábbnál drágább italokkal. Ehh, már megint beszóltam.
1/4 3-kor értem haza éjjel, szóval azért tényleg JÓ VOLT.

Címkék: ,

0 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home